.

.

maanantai 19. toukokuuta 2014

And the Oscar goes to... Eli kuka voitti arvonnan!

Tavanomainen kuva meidän takapihaltamme.
Suuret kiitokset kaikille blogini kaksivuotisonnittelijoille sekä arvontaan osallistujille! Olette ihania! Lähetän teille kaikille yllä kuvassa mollottavan vaaleanpunaisen sydänkuun. Ottakaa kiinni, jos saatte!

Suoritin jännittävän arvonnan puoli tuntia sitten. Virallinen valvoja esittäytyy tässä:


Hän on karvainen, hänellä on ikää kaksikymmentä vuotta, painoa kaksisataa grammaa ja takana kaksi miljoonaa hurmattua ihmistä. Hän oli hiukan väsynyt virallinen valvoja, kuten näette, lähes yhtä pirteä kuin alla makaava kuollut lammas. (Tarkistin pari kertaa, että onko hän hengissä, ja pihisi henki vielä, tai sitten se oli se lammas.)

Arvontamalja. Siellä te olette kuin kultakalat.
Arvonta tapahtui siis seuraavanlaisesti: ravistin maljaa, sheikkaisin sitä ja heittelin sitä kuin flairtendingissä konsanaan. (Kuusitoista maljaa rikkoontui tehtävässä, mutta luojalle kiitos siitä, että minulla on järjettömän suuri maljakokoelma. Minulla on oma huone maljoille.) Otin pieniä kasoja kerrallaan pois maljasta, enkä tietenkään katsonut niitä. Kissa makasi sillä aikaa elävänä - oletettavasti - kuolleen lampaan päällä, todella tarkkaavaisena. Lopulta maljassa oli vain muutama hullu lappunen, kunnes enää yksi ja....

Tadam! Voittaja oli selvinnyt! Onneksi olkoon, Elegia! Käsittämättömän mahtava arvontavoitto lähtee sinulle! (Pahoittelen huonoa kuvaa, sillä kamerani on vanhempi kuin Jeesus.) Hurraa, hurraa! Laittaisitko, Elegia, minulle yhteystietosi sähköpostilla osoitteeseen kingiakahviaempatiaa@yahoo.fi. Niin saan paketin matkaan! Toivottavasti suklaa ei sula! (En ole syönyt sitä, hyvä minä!)

Hip hei, palaan ehkä jo huomenna, kirja-arvostelua luvassa. Peace out ja nauttikaa kesästä! (Se on tullut ainakin meille, mikä on sinällään hullua, koska minusta tuntuu, että se lähti vasta toissa viikolla. Talvi oli niin omituinen.)

PS. Kissa on elossa. Hallelujaa! Nyt se kyllä istua napottaa tuijottamassa ja paheksumassa minua oman henkilökohtaisen huoneensa puolelta, eli eteisestä.)

4 kommenttia:

  1. Oho, sehän olen MINÄ - siis minä itse! Paljon onnea minulle ja rapsuta karvaista valvojaa ja kuiskaa sille, että hyvin valvottu. Rapsuttelisin itse, mutta on tuo ruutu välissä. <3

    Vaaleanpunainen siirappisydän lepatti käteeni, kiitos siitäkin! (Pistelin postia mailiisi)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnea vielä kerran! Minä välitän terveiset karvaiselle (väsyneelle) valvojalle. =D Ja hyvä, että sydänkin tuli perille! <3

      Poista
  2. Nyt meni voitto oikeaan osoitteeseen :) hyvä tytöt! (ja kisu <3)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välitän nämäkin sydänterveiset kisulle. (Jahka löydän sen. Oho, tuollahan se makasi taas lampaalla.) =D

      Poista